W górę i w dół dzikiej rzeki

Niagara

Niagara
Gra jest w gramajdowej bibliotece: Niagara
3 - 5
30 - 45 minut
8+
Thomas Liesching
Egmont

W dzikim nurcie Niagary nieustraszeni wioślarze walczą z wodą i ze sobą nawzajem, by zebrać klejnoty rozsiane wzdłuż brzegów rzeki.

Gracze muszą kombinować, by zebrać odpowiednie kolory klejnotów (według strategii, każdy inny lub dużo takich samych) a jednocześnie starać się nie spaść z wodospadu. ;D Do tego dochodzi czynnik zmiennej pogody, bo jeżeli rozpęta się burza, nurt będzie naprawdę zdradziecki. Dodatkowo istnieje możliwość kradzieży diamentów z kanoe innych graczy.

Bardzo ucieszna gra dla całej rodziny. Zasady pojmie nawet 5-, 6-letnie dziecko, jednak tak młody człowiek nie ma jeszcze ciągoty, żeby okraść z klejnotu np. swoją mamę.

Polecam też planszówkowym wyjadaczom w ramach relaksu.

Komentarze

Dodaj nowy komentarz

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
CAPTCHA
Udowodnij, że nie jesteś złym botem.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.