Pyrkon 2011 - sprawy organizacyjne dla ekipy GR (w tym ustalenia po spotkaniu 15.03)

25 marzec 2011, piątek 15:15 do niedziela 16:15

13 lat 5 tygodni temu
o 14:15

MTP, pawilon 8A

Zdjęcia i filmy z tego spotkania:

Dodaj własne zdjęcia lub film.

Witajcie,

W tym temacie osoby z obsługi GR mogą zgłaszać uwagi, pomysły, zamieszczać newsy.

Dziękuję za udział w spotkaniu w dniu 15.03.2011: (w kolejności pojawiania się ^^): Chaos_Maker i Demnogonis (wraz z małym silnym wsparciem :P), DJCrovley, Iga, Aftar, Dorota, Juni, Rzabcio. Brainstorming byl udany.

Oto co zostało ustalone:

Program zgłoszony przez Gramajdę:osoby odpowiedzialne za poszczególne punkty programu.

piątek
17.00 - 19.00 - miniturniej: Hey to moja ryba (prowadzący:Dorota i Iga)
19.00 - 21.00 - turniej: Packa na muchy (prowadzący: idha i Sawira)
21.00 - 22.00 - wyzwanie: jaka to wypraska? (prowadzący: DJCrovley i idha)
22.00 - 00.00 - miniturniej: Kameleon (prowadzący:Dorota i Sawira)

sobota
10.00 - 12.00 - miniturniej: Pędzące żółwie (prowadzący:Iga i Aftar)
12.00 - 13.00 - wyzwanie: Villa Paletti (prowadzący: Iga i Koala)
13.00 - 15.00 - miniturniej: Ligretto (prowadzący: DJCrovley i idha)
15.00 - 16.00 - wyzwanie: Skubane kurczaki (prowadzący: Sawira i Koala)
16.00 - 20.00 - turniej: Dominion (prowadzący: idha i Yog)
20.00 - 22.00 - miniturniej: Bumerang (prowadzący: Koala i Rzabcio)
22.00 - 23.00 - wyzwanie: Tic tac bum (prowadzący: Demnogonis i Rzabcio)
23.00 - 23.45 - wyzwanie: jak bardzo hardcorowym graczem jestes? (prowadzący: DJCrovley i idha)

niedziela
10.00 - 16.00 - turniej Warhammer: Invasion (prowadzący: Wilczek, Aureus, Aftar)
10.00 - 11.00 - wyzwanie: jaki to pionek? (prowadzący: idha i DJCrovley/poszukiwani zastępcy/wybor koordynatora)
11.00 - 12.00 - wyzwanie: Turbo taxi (prowadzący: Tv i poszukiwane zastępstwo za Koalę/wybór koordynatora)
12.00 - 14.00 - miniturniej: Polowanie na robale (prowadzący: Zo i Yog)

Obsługa Gamesroom’u na Pyrkonie 2011 – GR na MTP [GR dzienny^^] :
1. nixnicky (gramajdowa koszulka obsługi) [tłumaczenie gier, recepcja, redukcja chaosu w GR)
2. idha (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier]
3. DJCrovley (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier, redukcja chaosu w GR, fotograf]
4. Sawira (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier, fotograf]
5. rzabcio (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier, redukcja chaosu w GR, główny fotograf w piątek]
6. Kacper (Szczecin) (koszulka GRT) [recepcja, tłumaczenie gier, konkurs wiedzy o grach planszowych]
7. Kasper (Szczecin) (koszulka GRT) [recepcja, tłumaczenie gier]
8. Kajetan (Szczecin) (koszulka GRT) [recepcja, tłumaczenie gier, konkurs wiedzy o grach planszowych]
9. Wojtek (Szczecin) (koszulka GRT) [recepcja, tłumaczenie gier]
10. woj_settlers (gramajdowa koszulka obsługi) [tłumaczenie gier, recpecja, redukcja chaosu w GR, ostoja spokoju]
11. Aftar (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier, redukcja chaosu w GR]
12. Iga (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, recepcja i ew. tłumaczenie gier]
13. Dorota (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu] (piątek do 00:00)
14. TV (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier, redukcja chaosu w GR]
15. spiderblazz (gramajdowa koszulka obsługi) [tłumaczenie gier, pomoc przy recepcji, redukcja chaosu w GR]
16. yog (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, recepcja, tłumaczenie gier]
17. Koala (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier]
18. Zosia (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, recepcja, tłumaczenie gier]
19. Demnogonis (gramajdowa koszulka obsługi) [organizowanie punktów programu, tłumaczenie gier, redukcja chaosu w GR]
20. juni (gramajdowa koszulka obsługi) [główny fotograf w sobotę i niedzielę, redukcja chaosu w GR]

Obsługa Gamesroom’u nocnego na Pyrkonie 2011 – NGR (miejsce: Aula w szkole):

NGR [piątek/sobota: godziny: 03:00-07:00]
1.Sawira
2.Rzabcio
3.Aftar
4..Zo

NGR [sobota/niedziela: godziny: 03:00-07:00]
1.idha
2.DJCrovley
3. Demnogonis
4.Yog
5.Koala

Bardzo proszę o zgłaszanie się w temacie osób na 100%, które chcą jeszcze dołączyć do NGR w wybranym terminie.
Jak najbardziej można dołączyć do NGR spontanicznie w trakcie Pyrkonu, ale potrzebujemy pewny minimalny skład, by uniknąć sytuacji, że wszyscy się wykruszyli. W zależności od formy możliwy jest udział osób z NGR z piątku na sobotę w kolejnej nocce i odwrotnie, ale nie wpisałam żadnej osoby na oba terminy, by wyklarował się nam skład podstawowy.

Jeżeli ktoś z obsługi GR chce się dopisać do określonej funkcji, lub zamienić któryś z terminów, dokonać zamiany pomiędzy prowadzonymi punktami programu, proszę o uwagi w tym temacie. Zobaczymy, czy coś da się jeszcze zrobić^^.

Pozdrawiam,

Sawira

Komentarze

Sposób wyświetlania komentarzy

Wybierz preferowany sposób wyświetlania komentarzy i kliknij "Zachowaj ustawienia", by wprowadzić zmiany.
Obrazek użytkownika Senaszel
Senaszel
wt., 08/03/2011 - 01:26

@UP: Mogę zrobić własny wymarzony event czyli turniej w GIPFY. Przyniose własne. Wybiorę jakiś system. Nauczę ludzi grać. Rozdam im tabelki i będą musieli zagrać ze sobą po jednej partii w każdą grę. W sumie 6 gier. 30 min na każdą. Czasu aż nadto. Tylko musiałbym jeszcze mieć jakąś nagrodę dla zwycięzcy!

Obrazek użytkownika Demno z pracy
Demno z pracy
wt., 08/03/2011 - 10:31

wpadnę na chwile, Pat ma do 19:00 zajecia

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
wt., 08/03/2011 - 11:50

Witajcie, niestety z mojej strony zaszła istotna zmiana - od wczoraj jestem na zwolnieniu lekarskim, i nie dam rady dziś ani w kolejnych dniach tego tygodnia dotrzeć na spotkanie. W związku z tym zmieniam termin na kolejny wtorek.

Zachęcam jednak do zgłaszania w tym temacie swoich chęci zajęcia się poszczególnymi punktami programu (miniturnieje, wyzwania, recepcja,...), wskazaniem swojej dyspozycyjności (dni, godziny, nocki), szczególnie w kwestii nocnego grania. Wstępnie chęć nocnego czuwania (z ewentualnym graniem) wyrazili: Zo, Rzaba, Yog, Demnogonis (jedna nocka), również ja w zakresie jednej nocki,najprawdopodobniej również Malwina (jedna nocka). Najprawdopodobniej zrobimy zapisy na gry, i raczej bez opcji z ich tłumaczeniem, będą potrzebne również osoby na recepcję w NGR, chętni?

@Senaszel, fajny pomysł, tylko niestety za późno, w tym roku organizatorzy Pyrkonu dali deadline elektronicznego zgłaszania punktów programu i turniejów, był to 21 lutego i program GR został już zgłoszony i zamknięty. Przy następnej okazji GR (a będzie jeszcze w tym roku możliwość zrobienia GR) daj znać wcześniej, by rozwinąć pomysł turnieju w GIPFy

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
wt., 08/03/2011 - 13:40

Sensszal: Ale przecież brak oficjalnego wpisu w programie nie sprawia, że nie możesz zorganizować pokazu na zasadzie nagonki: "Chodźcie, chodźcie, zobaczcie projekt GIPF!" Chętni powinni się znaleźć. :)

Obrazek użytkownika Senaszel
Senaszel
wt., 08/03/2011 - 18:00

Żabb:) Dokładnie dwa lata temu jeden kolo robił pokazy FightKlubu ccg od Deciphera i byla to chyba najlepsza atrakcja w jakiej wziąłem udział :) Do teraz od czasu do czasu korci mnie żeby zagrać/kupic!
Sawrra:) To wcale nie znaczy ze by nie wypalilo gdyby niebylo w rozpisce. Dac ogloszenie na forum pyrkonu i powiesić 2 plakaty na terenie konwentu i starczy. W sumie zeby sie odbylo to potrzeba tylko jednej rzeczy jakies nagrody, chociaz jednej dla zwycięzcy. Kto wie jaką póle i czego dostaniemy na konkursy? Troche pyrdolcow mozna skądś urwać... :)

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
wt., 08/03/2011 - 21:09

@ Senaszel, to trochę bardziej skomplikowane, Pyrfunty nie tak łatwo urwać, coś za coś. Na dany moment nie wiadomo, czy jakiekolwiek plakaty możemy rozwiesić na terenie MTP (to już nie jest szkoła). Nagrody również, jak wydawcy chcą nam jakieś zaproponować, to stricte na turnieje ich gier...

Wizja pokazu gier GIPFY ok, i w zależności od odzewu na Pyrkonie, można będzie pomyśleć nad formą turnieju przy kolejnej okazji, a takie na pewno będą.

Obrazek użytkownika Nikoś
Nikoś
pt., 11/03/2011 - 18:18

powinienem się zjawić na spotkaniu i jestem chętny na tłumaczenie gier + ew. nocki

Obrazek użytkownika idha
idha
pt., 11/03/2011 - 18:35

nixnicky - potrzebne są jeszcze osoby do prowadzenia wyzwań i miniturniejów :]

Obrazek użytkownika bigzyg
bigzyg
pt., 11/03/2011 - 23:59

Jeśli uważacie, że mogę się przydać, przybędę: wtorek 18:15 - Lilu Cafe. Jeśli nie - i tak na Pyrkonie się zjawię, ale ostrzegam: będę walczył o wszystko i przeciw wszystkim!

Obrazek użytkownika Nikoś
Nikoś
sob., 12/03/2011 - 22:16

Wyzwania nie są moją mocną stroną, bo raczej nie mam siły przebicia, ale miniturnieje ewentualnie mogę poprowadzić czasem. Może nawet jakiś większy (np. jak Hex ostatnio), jeśli będzie możliwość.

Obrazek użytkownika Murderone
Murderone
pon., 14/03/2011 - 12:51

Senaszel - zrobiłem wywiad środowiskowy i otrzymałem informację że "Technicznie nie ma problemu", należy jednak skontaktować się z koordynatororem pionu: Hanna "Alfar" Bielerzewska (e-mail: hanna.bielerzewska@pyrkon.pl), i wszystko (czytaj - np. czy zmienią program na stronie) zależy od Niej. Sądzę że zgodę na sam turniej + pyrfunty da się uzyskać, ale musisz się skontaktować z Hanią i ustalić co i jak. Jakby się nic nie udało, daj znać - spróbuję jakoś załatwić.

Obrazek użytkownika idha
idha
pon., 14/03/2011 - 14:43

Patrząc na program Pyrkonu, Druga Era wywaliła do GR wszystko, co tylko jest związane z grami... Niektóre punkty programu nakładają się na siebie, czasami są 3 turnieje na raz. Jeśli dojdzie coś jeszcze, co zostało zgłoszone po 21.02. (i nie mówię tutaj koniecznie o pomyśle Senaszela), to chyba nie będzie miejsca na "normalne" granie... Bo tym razem mamy tylko 1 salę.

Obrazek użytkownika Yog
Yog
śr., 16/03/2011 - 04:42

;/
Zdażenie losowe: dzień w którym straciłem głowę wraz z pamięcią długotrwałą. Pamięć zrobiła sobie slalom pomiędzy nie tym co trzeba, a refleksja nadeszła dopiero w czasie relaksu..
Przepraszam.

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
śr., 16/03/2011 - 13:02

@Yog, zdaża się, tylko o Pyrkonie pamiętaj :P.

Później, ale w planach jeszcze dziś, wrzucę w nowym temacie podsumowanie ustaleń ze spotkania.

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
śr., 16/03/2011 - 13:12

Chciałbym zaznaczyć kilka z kilku(nastu) tematów, które wczoraj zostały poruszone, które moim skromnym zdaniem są dość istotne, a mogą zostać zbagatelizowane w natłoku spraw.

Lista obecności
Prosty pomysł wysunięty wczoraj przez Sawirę. Mowa o macierzy obecności mapującej osobę na bloki czasowe (proponuję półgodzinne). I prosty schemat zaznaczania - przykładowo:
- brak wpisu - "jestem w Games Room",
- T/W - "prowadzę turniej/wyzwanie",
- P - "jestem na terenie Pyrkonu (przykładowo prelekcji) - można dzwonić w krytycznej sytuacji",
- X - "nie ma mnie".

Wykidajło stolikowy
Pojawił się problem wyganiania od stolików ludzi przed turniejami. Mamy jednak plan i takie sytuacje można przewidywać. Moja propozycja - godzinę przed turniejem na stole stawiamy prostą kartę "Rezerwacja od godziny 16:00". Przydzielona zostaje jedna osoba z zespołu, która nie robi nic poza pilnowaniem stolików. Widząc, że ktoś zbliża się z montrum pokroju Talizmana - grzecznie prosi o przeniesienie się na inny stolik, ew. sugeruje, że "o, na tamtym stoliku zaraz skończą". Tak, nie zawsze to zadziała, pojawią się buńczuczni uczestnicy, ale myślę, że to minimum, które możemy i powinniśmy zapewnić.

Koordynator
Czyli osoba, która w jednej ręce dzierży listę obecności, listę znajomości gier, plan dnia, a w drugiej Pyrfunty (ominęło mnie, co one właściwie dają). Osoba ta potrafi w każdej chwili odpowiedzieć na pytania w stylu:
- "gdzie jest osoba A?",
- "kto zna grę B?",
- "o której jest turniej C?",
- "nie mam co robić - mogę się gdzieś przydać?".
No i poza tym przypomina prowadzącym turnieje/wyzwania o nadchodzącym evencie, wydziela osobę na stanowisko wykidajły, zajmuje się organizacją i trzymaniem w kupie rezerwy tłumaczących.
Bardzo istotne jest, że osoba ta nie robi nic poza koordynacją. Pozwolę sobie stwierdzić, że jest to ekstremalnie ważne - zmniejsza to stres oraz zwiększa efektywność. Zaznaczę też, że jest to funkcja zmienna, co powiedzmy 3 godziny może ją pełnić inna osoba po krótkim debriefiengu w wykonaniu poprzednika. Sam też chętnie podejmę się tego stanowiska.

Briefingi
Codziennie, albo nawet dwukrotnie w ciągu dnia odbywa się spotkanie w miarę możliwości całego zespołu. Kilkuminutowe, prowadzone przez aktualnego koordynatora, gdzie omawiany jest plan nadchodzących godzin, przypominane i rozdzielane są obowiązki dla poszczególnych osób. Dzięki temu wszyscy wiedzą, co mają robić, oraz co robią koledzy. Likwiduje, lub przynajmniej minimalizuje to sytuacje, gdy nie wiemy, co właściwie się dzieje.

Dyscyplina
Szczególnie stanowisko koordynatora może budzić kontrowersje - nie każdy może się z nim zgadzać, szczególnie na tle antypatii. Mają temu nieco zapobiec zmiany koordynatora. Apeluję jednak o schowanie dumy do kieszeni, zmobilizowanie się i dyscyplinę w stosunku do choćby podstawowych reguł. Dzięki temu unikniemy lub zmniejszymy organizacyjny horror, który nie daje nic poza generowaniem stresu.
Tego rodzaju "dyscyplina partyjna" nie jest dla satysfakcji koordynatora, nie po to by prześladować zespół, ale dla nas wszystkich - dla mnie, dla Ciebie, by lepiej się pracowało.

Liczę się z możliwością odrzucenia pomysłów, chociaż sądzę, że możemy to zrobić, gdyż to są bardzo proste sprawy, a wbrew pozorom dużo dają.

Obrazek użytkownika Edrache
Edrache
śr., 16/03/2011 - 13:37

Mnie się podoba, chociaż pewnie nie będę tak bardzo zaangażowany w całą strukturę. Wiem na pewno, że będę w sobotę na 3 prelekcjach (akurat między 13 a 18) i między nimi chętnie pomogę. W piątek pojawię się najprawdopodobniej po 20. W niedzielę jeszcze nie wiem, ale powinienem ok 11-12 dojechać. Chętnie zostanę częścią GR w tym czasie i będę wiernie służył Wielkiemu Koordynatorowi :P

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
śr., 16/03/2011 - 13:39

Jeszcze taka myśl - Wielki Koordynator nie tyle jest "Szefem" co "Partnerem" z tym, że wszechwiedzącym. ;)

Obrazek użytkownika olimpia
olimpia
śr., 16/03/2011 - 15:00

a sa już koszulki do odebrania??

Obrazek użytkownika Edrache
Edrache
śr., 16/03/2011 - 15:14

Koszulki właśnie się robią. Jeśli nie będą w tym tygodniu to na początku następnego

Obrazek użytkownika dorota
dorota
śr., 16/03/2011 - 16:00

Słuchajcie, chcę napisać w sprawie miejsca. Wczoraj mówiliśmy, że Druga Era organizuje swoje turnieje np Munchkin w Games Roomie i może być problem ze stolikami. A teraz patrzę na program Pyrkonu i widzę, że jest Games Room dla Gramajdy i Games Room2 dla reszty turniejów. To o co chodzi, pytam się?

Dwa. Gdzie na stronie pyrkonowej (dokładnie) mam się zarejestrować jako obsługa GR, bo nie widzę tego.

Obrazek użytkownika Edrache
Edrache
śr., 16/03/2011 - 16:25

@Dorota: ten GR2 to podobno ten sam, co GR1, ale musieli jakoś wpisać punkty programu, które nachodzą na siebie i dlatego tak to wygląda. Ciekawe, ile osób będzie szukało tego GR2 na konwencie? :)

Obrazek użytkownika juni
juni
śr., 16/03/2011 - 16:55

@ dorota
musisz najpierw zarejestrować konto uzytkownika na stronie Pyrkonu, dopiero po zatwierdzeniu konta przez link w mailu, który dostaniesz - możesz przejść do opcji na prawym pasku o rejestracji na konwent.

Obrazek użytkownika Senaszel
Senaszel
śr., 16/03/2011 - 17:27

Rety ale ten post Yoga z śr., 16/03/2011 - 03:42 zrył mi banie. Aż się płyta z muzyką dramatycznie skończyła.

Murderone: Dopiero zobaczyłem Twoją informacje. Jeśli ją znasz to może zagadaj z nią? Ustaw wszystko jak wyjdzie, a ja się dostosuje.

"Koordynatorze", czyli jak ktoś ustalił? - kto jest w games roomie?

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
śr., 16/03/2011 - 17:35

Tak, Games Room jest tylko jeden. Prawie wszystko, co kojarzy się 2 Erze z szeroko rozumianami grami planszowymi i karcianymi jest w tym jednym GR - momentami może być gorąco i dlatego tak istotna jest kwestia organizowania stołów na turnieje i nasza działalność koordynowania, tłumaczenia, a nie grania w gry. Od grania w gry będzie nocny GR (NGR).

GR2 funkcjonuje tylko dlatego, że Pyrkon nie był w stanie inaczej zorganizować pisemnie zdarzeń jednoczesnych/nachodzących.

Dlatego jest RPG1, RPG 2, Games Room, Games Room 2...itp.

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
śr., 16/03/2011 - 17:40

@Senaszel,

Ustalenia ze spotkania wrzucę dziś na stronę, w tym kto co robi i kto będzie żółcią po oczach straszył (gramajdowe koszulki obsługi).

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
czw., 17/03/2011 - 01:05

Dokonałam edycji tytułu tematu i terminu, by pozostał on widoczny do Pyrkonu.
Zamieściłam osoby prowadzące poszczególne punkty programu, jak i wyklarowany skład ekipy na GR, uwzględniający liczbę wejściówek, jakie mamy otrzymać.

Dokładne funkcjonowanie nocnego Games Room-u (NGR) będzie jeszcze omawiane, podobnie jak kwestia zorganizowania "zaplecza". Jak już będziemy coś wiedzieć na 100%, w tym temacie informacje zostaną zamieszczone.

Obrazek użytkownika idha
idha
czw., 17/03/2011 - 01:37

Coś mało tych osób w recepcji :( Panowie z GRT zaznaczali, że będzie im potrzebna pomoc i to stricte techniczna (obsługa komputera i wydawanie gier) w szczycie wypożyczeń. Postaram się pomóc, ale z uwagi na prowadzenie sporej ilości punktów programu, nie będę na recepcji zbyt często.

Poza tym zgłaszam sprzeciw co do skierowania mnie i Sławka do prowadzenia wyzwania o godz. 10.00 w niedzielę :) Nie dość, że będziemy po nieprzespanej nocy, to jeszcze wyzwanie to jest podczas jedynego punktu programu Pyrkonu, który zamierzaliśmy odwiedzić. Zresztą to wyzwanie pierwotnie miało być na 13.00 :( Chlip, chlip...

I jeszcze jedno - Kacper i Kajetan prowadzą dodatkowo konkurs wiedzy o grach planszowych w niedzielę od 10.00 do 12.00, więc warto to zaznaczyć.

Obrazek użytkownika radoslafff
radoslafff
czw., 17/03/2011 - 09:21

W razie braku technicznych, inżynier Mamoń do usług. W sobotę, ew. piątek mogę pomóc.

Obrazek użytkownika idha
idha
czw., 17/03/2011 - 09:28

Ale mamy tylko 20 wejściówek :( Jesteś skłonny pomagać obsłudze i jeszcze za to płacić? O.O

Obrazek użytkownika radoslafff
radoslafff
czw., 17/03/2011 - 10:29

Jak się zaoferowałem, to jakoś przełknę tę gorzką pigułkę. Ale na własną wejściówę, to przyjdę raczej wyłącznie w sobotę.

Obrazek użytkownika dorota
dorota
czw., 17/03/2011 - 12:15

Dzięki, Juni!

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
czw., 17/03/2011 - 12:56

idha: I właśnie w takiej sytuacji, jak problem z recepcją przyda się ktoś, kogo roboczo nazwaliśmy Wielkim Koordynatorem, do kogo będzie można się skierować z problemem ("nie dajemy rady - przyda się pomoc") i kto będzie wiedział, który z członków zespołu jest teraz wolny. :)

I kto po minięciu godziny szczytu będzie wiedział kogo może teraz zwolnić z pozycji.

Obrazek użytkownika woj_settlers
woj_settlers
czw., 17/03/2011 - 13:39

zgłaszam się na:

potrzebna pomoc i to stricte techniczna (obsługa komputera i wydawanie gier) w szczycie wypożyczeń

Obrazek użytkownika Koala
Koala
czw., 17/03/2011 - 14:29

Noc to mój żywioł - mogę się zgłosić na:

NGR [sobota/niedziela: godziny: 03:00-07:00]

;)

Tylko wtedy to Turbo Taxi by mnie już dosłownie rozjechało...

Obrazek użytkownika dorota
dorota
czw., 17/03/2011 - 15:48

Ja proponuję jakąś przepaskę na ramię, czy inny jakiś charakterystyczny znak dla "Koordynatora", żeby też nie było czegoś takiego, że pytamy "Kto jest teraz koordynatorem?"

Czy już wiemy, o której możemy być na terenie targów i kiedy otrzymamy identyfikatory?

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
czw., 17/03/2011 - 16:05

Podsumowując dotychczasowe uwagi:

- potrzebujemy chętnych na poprowadzenie wyzwania: Jaki to pionek w niedzielę (rano), by idha i najprawdopodobniej DJCrovley mogli wziąść udział w konkursie gier planszowych (idha musi bronić zwycięskiego tytułu z poprzedniej pyrkonowej edycji :P)

- potencjalni uczestnicy NGR lekko protestują w kwestii prowadzenia porannych punktów programu w dniu kolejnym (choć są bardzo duże szanse, iż prowadzenie wyzwania czy miniturnieju może każdego postawić na nogi i przegonić senność, jak i przesunąć "kryzys" kondycyjny na późniejsze godziny :P).
Rozwiązaniem tej kwestii byłoby prowadzenie porannych punktów programu przez osoby, które nie zostają na noc i ok 09:00 pojawią sie na GR na MTP. By móc takie rozwiązanie zastosować, potrzebujemy informacji zwrotnej od wszystkich czlonków ekipy GR, kto deklaruje udział w NGR, a kto nie. Ewentualnie feedback, czy dany uczestnik NGR da radę poprowadzić poranny punkt programu:
@Aftar, jak widzisz się w sobotę rano i w sumie niedzielę rano ?(WH:I)?.
@TV, daj głos, czy wybierasz się na NGR, czyli jak widzisz się w Turbo taxi w niedzielę?.
@Koala, czy mógłbyś w sobotę rano pomóc przy porannych punktach programu, ewentualnie w miejsce Aftara, uwzględniając, że czeka Ciebie Bumerang w sobotę o 20:00 (w zamian za zwolnienie z Turbo Taxi w niedzielę)?

- ad recepcja, na pewno byśmy potrzebowali feedback od ekipu GRT, jak czasowo przewidują swoją dyspozycję na recepcji. W niedzielę prowadzą konkurs, a i na pewno w trakcie Pyrkonu będą chcieli na jakąś prelekcję/inną atrakcję Pyrkonu się przejść (może już coś macie na oku?).
Czy ze strony Gramajdowiczów mamy chętnych na dołączenie do recepcji (można założyć opcję 2-godzinnego dyżuru) lub ktoś bardzo Siebie nie widzi w tej funkcji. Jest planowane krótkie przeszkolenie całej ekipy.

Zmiany przy programie (osoby prowadzące)/dopisywanie osób do NGR, czyli update'y będę robiła raczej wieczorami/nockami [trza się wprawiac, by obydwa NGR zaliczyć^^] i jak trochę zmian się uzbiera.
Czekam na kolejne uwagi, feedback na powyższe i wszelakie pomysły.

Obrazek użytkownika Aftar
Aftar
czw., 17/03/2011 - 16:35

ja się widzę dobrze. Aktualnie moja noga została zniszczona, ale tydzień na kurację wystarczy.

Będę w pt do końca i nocny games room, a w sobotę mam bliżej południa niż "rana", więc problemu nie ma. Na nocny GR z soboty na niedzielę się nie pisałem, bo nie mogę, a w W:I jestem tylko "zapasowym sędzią", czyli w sumie i tak nie potrzebny :)

Obrazek użytkownika roland
roland
czw., 17/03/2011 - 17:12

O GRT nie należy się martwić, zazwyczaj pracujemy przez cały dzień za wyjątkiem ewentualnie jednej prelekcji dziennie. Dyżury więc chyba nie mają sensu, my i tak będziemy siedzieć od początku do końca.

W naszym zwyczaju jest spanie w granicach 4 godziny dziennie max podczas trwania konwentu. W związku z tym nie przewiduję więcej jak jednej prelekcji dziennie na osobę z GRT + drobne przerwy [jedzenie, toaleta itd]

Co do recepcji, może krótko wyjaśnię. Na zeszłoroczną Avangardę wdrożyliśmy komputerowy system wypożyczania gier, prosty w obsłudze i umożliwiający jednoczesne wypożyczanie i oddawanie gier na wielu stanowiskach. Oznacza to, że jeśli będzie przykładowo 6 stanowisk, na 4 można gry wypożyczać, a na 2 gry oddawać. Sam system wymaga około 5 minutowego wytłumaczenia, jest dość intuicyjny i nie brakuje w nim obrazków. Nie jest więc żadnym problemem nauka jego obsługi. System był obecny na targach Hobby, jednak od tego czasu został nieco poprawiony.

Pamiętając co działo się w zeszłym roku [1 stanowisko komputerowe] sądzę, że w godzinach szczytu przydałoby się otworzyć 6 albo nawet i więcej stanowisk. Godziny szczytu to niestety coś w okolicach 14 - 24.

Podsumowując zachęcam szczerze do deklarowania się do pracy na tzw. recepcji. Im więcej osób tym mniejszy chaos. Nie jest to wymagające, ani też szczególnie męczące. Konwent rozrósł się do takich rozmiarów, że jest wręcz potrzeba, żeby niemal połowa ekipy pracowała na recepcji.

Obrazek użytkownika DJCrovley
DJCrovley
czw., 17/03/2011 - 17:19

@roland: Hmmm kto zajmie sie wprowadzeniem gier do bazy?

Obrazek użytkownika Koala
Koala
czw., 17/03/2011 - 18:27

@Sawira - tak, jasne - mogę się "pobawić" w sobotę od rana jak i wieczorem :]

Obrazek użytkownika Aftar
Aftar
czw., 17/03/2011 - 18:49

pierwsza sprawa Iguana mówi, że z chęcią może być w recepcji + miniturnieje na które się zgłosiła. Pierwszy większy konwent w którym bierze udział, więc naturalnie nie wie jak się spisze przy tłumaczeniu dlatego wolałaby wydawać itp. Jest sumienna i dokładna (za dokładna czasami) więc będzie git.

Druga sprawa: odpowiadam za tłumienie chaosu? Przecież chaos to ja ^^

Obrazek użytkownika roland
roland
czw., 17/03/2011 - 19:05

wprowadzanie gier do bazy przy ilości egzemplarzy ~150 i jednym stanowisku trwało na plantacjach około godziny. Jeśli uruchomi się do wprowadzania gier stanowisk 3-4 wszystkie gry Pyrkonowe wpiszemy w 20-30 minut. Sugeruję zrobić to w momencie kiedy tylko wejdziemy na teren Pyrkonu, jeszcze przed startem imprezy.

Obrazek użytkownika idha
idha
czw., 17/03/2011 - 20:51

@roland - ale nikt nie wie, kiedy będziemy mogli wejść na teren Pyrkonu, kiedy dostaniemy wejściówki i od której będzie czynny GR. Punkty programu zaczynają się niby od 16.00, ale czy GR również...? Nikt też nie wie, czy w ogóle będziemy mieć internet, a jeśli tak, to ile komputerów będzie miało do niego dostęp...

Obrazek użytkownika roland
roland
czw., 17/03/2011 - 21:41

Ewentualny brak internetu oznacza 10 minut pracy więcej.

Obrazek użytkownika idha
idha
pt., 18/03/2011 - 00:09

Ze spraw organizacyjnych - dzięki Pjajowi mamy profesjonalny regulamin wypożyczania gier na Pyrkonie :D Dziękuję, o Wielki :) Ja bym czasowo nie podołała :)

Jak wprowadzę kilka poprawek, na pewno zamieszczę go na stronie.

Obrazek użytkownika Aftar
Aftar
pt., 18/03/2011 - 01:13

dostęp do internetu jest tam zawsze. Podchodzę z lapkiem pod targi i łączę się bez hasła z mtwplan. Co dzień jest dostęp, więc podczas pyrkonu pewnie też.

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
pt., 18/03/2011 - 11:20

Aftar: Jesteś pewien? Na Targach Hobby wyglądało to zupełnie inaczej. Dostęp do wifi jest otwarty, ale żeby uderzyć gdziekolwiek na zewnątrz należało wpisać użytkownika i hasło...

Obrazek użytkownika olimpia
olimpia
pt., 18/03/2011 - 13:19

Powodzenia dla całej ekipy Gramajdy reprezentującej nas na Pyrkonie. :)
Konkursy i wyzwania zachęcające :) Brawo ludziska
Do zobaczenia

Obrazek użytkownika Yog
Yog
Sun, 20/03/2011 - 21:38

Najwyraźniej czasami internet jest dostępny bez hasła a czasami z. Pewno tak samo jak czasami na całe targi mozna wejść za darmo, a w inne dni (pewno z regóły) juz nie.
Aby system wypozyczania z paru stanowisk działał sprawnie, potrzebny chyba internet (bo jak kable, trza wziąść?)? Kwestia warta zorientowania się.

Ja oczywiście będę we wszytkie dni. w GRN z soboty na niedziele, ale byc może tez kawałek pierwszej nocki jak by była potrzeba.

Na wypozyczalni gier będe siedział jak będzie taka potrzeba. Jak rzeczywiście bedzie 6 stanowisk, pewno każdy/a z nas sprzedzi tam kawałek czasu.

Zarejestrowałem sie na stronie Pyrkonu przedwczoraj.

---
Pozatym, w tym tygodniu, jak tylko przyjdą koszulki, mogę wydrukować wzory imion, wyciąć i namalować na koszulkach co trzeba czarną farba pożyczoną od Asi i Mikołaja (tak jak sie przedtem pytałem, Demno ;))
A być może Ela zdoła wychaftować imiona u siebie w sklepie.

AD
musze obejzeć program pyrkonu i zorientowac sie które godziny wolałbym mieć dla siebie.

Obrazek użytkownika roland
roland
Sun, 20/03/2011 - 22:49

Jeśli nie będzie internetu posiadamy router z wifi. Trzeba tylko postawić lokalną bazę mysql [5 minut] i do tego przekonfigurować system [3 minuty]

Jesteśmy gotowi na każdą opcję.

Obrazek użytkownika Yog
Yog
Sun, 20/03/2011 - 22:50

pełen profesjonalizm o/

Obrazek użytkownika bigzyg
bigzyg
Sun, 20/03/2011 - 23:12

Czy jest szansa, aby turniej w Hej! To moja ryba! rozegrać nie w piątek, a w sobotę? Chciałbym wziąć w tym udział, (w piątek mnie na pewno nie będzie), a w pozostałych grach jako debiutant stoję z gruntu na straconej pozycji...

Obrazek użytkownika idha
idha
Sun, 20/03/2011 - 23:16

Miniturnieje z założenia są dla debiutantów, więc nie będziesz odosobniony :)

Niestety wszystkie atrakcje zostały już wprowadzone do oficjalnego programu Pyrkonu i zapewne już się drukują w książeczce konwentowej, więc nie jesteśmy w stanie niczego już zmienić (chyba że główny organizator Pyrkonu - Druga Era - coś będzie nam kazać).

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
Sun, 20/03/2011 - 23:18

Bigzyg: Nie sądzę, by punkty programu można było jeszcze przenieść...
Ale, przy okazji - proszę Cię o przyniesienie Hej! To moja ryba w poniedziałek. Niestety nie udało i nie uda mi się zorganizować transportu, a bardzo potrzebujemy tego egzemplarza.

Obrazek użytkownika Demnogonis
Demnogonis
pon., 21/03/2011 - 00:12

chaos:
widzialam plakat pyrkonu -brak jakiegokolwiek akcentu gramajdowego! duze niedopatrzenie :(

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
pon., 21/03/2011 - 11:31

Zrobiłam mały update. Proszę osoby z ekipy GR o zapoznanie się ze swoimi obowiązkami (program, GR na MTP, NGR) i ewentualne uwagi/protesty :P.

Nadal poszukiwani są:
- zastępstwo za idhę i DJCrovleya na wyzwanie Jaki to pionek w niedzielę
- zastępstwo za Koalę na wyzwanie Turbo Taxi w niedzielę (Koala zastapi Aftara i pomoże Idze przy wyzwaniu Villa Palleti i mi przy wyzwaniu Skubane Kurczaki - oba w sobotę. Aftar będzie mógł złapać drugi oddech po NGR piątek/sobota i miniturnieju Pędzace Żółwie w sobotę.

Obrazek użytkownika Aftar
Aftar
pon., 21/03/2011 - 15:55

tam na stronie pyrkonu trzeba coś jescze dodatkowo wypełniać? Zrobiłem normalnie rejestrację jak na każdej innej stronie. Potwierdziłem linkiem, który przyszedł do mnie, ale nie mogę się zalogować na www.pyrkon.pl Mam nadzieję, że tam nic nie trzeba było więcej wypełniać, bo nie mogę wejść.

mogę za to się zalogować na pyrforum.pyrkon.pl

Obrazek użytkownika idha
idha
pon., 21/03/2011 - 16:04

@chaos - przecież u dołu plakatu całkiem sporymi żółtymi literami jest logo gramajdy z dopiskiem .pl :( Co tam jeszcze może być? Przecież z założenia miał to być plakat informacyjny nt GR, a nie reklamujący Gramajdę.

Obrazek użytkownika Aftar
Aftar
pon., 21/03/2011 - 18:08

mówimy o dużym plakacie wiszącym "gdzieś tam", czy o małych w tramwajach?

@roland- racja

Obrazek użytkownika roland
roland
pon., 21/03/2011 - 17:04

Gramajda jest w zakładce "Organizatorzy"

Obrazek użytkownika idha
idha
pon., 21/03/2011 - 17:17

Wybaczcie - nie załapałam, o co chodzi z tymi plakatami. Jestem dzisiaj mocno nieprzytomna. Chętnie jutro przejdę się na Kościuszki i pooglądam ten plakat. Jestem ciekawa, czy trafił na niego którykolwiek z naszych sponsorów. Jestem też ciekawa, czy trafią do książeczki pyrkonowej. Mam nadzieję, że tak.

Obrazek użytkownika spiderblazz
spiderblazz
wt., 22/03/2011 - 13:05

O co chodzi z tą rejestracją? Czy jest wymagana aby wejść na teren targów?

Obrazek użytkownika DJCrovley
DJCrovley
wt., 22/03/2011 - 13:14

trzeba sie zarejestrowac zeby druga era miala mniej roboty z wpisaniem nas na liste organizatorow i by wydac wejsciowki.

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
wt., 22/03/2011 - 14:10

Napiszę tutaj, żeby nikt nie przegapił.
Koszulki będą jutro rano (środa 23.03), ze względu na lokalizację (Starołęka) zgłosiłem się na ochotnika do odbioru o godzinie 9tej.

Pytanie jednak - Co z nickami na koszulkach? Jakoś nie uśmiecha mi się kombinowanie z jakimiś wydrukami. Ani to tanie, ani nie wierzę w trwałość takiego rozwiązania. Inna rzecz, że trochę na to późno...
Propozycja - może po prostu wydrukujemy kartki z nickiem + napisem Gramajda/Games Room/whatever i wsadzimy w identyfikatory (bo z powyższego zakładam, że będzie coś wiszącego, do przeyczepienia do koszulki). Co Wy na to?

Obrazek użytkownika Koala
Koala
wt., 22/03/2011 - 16:46

hmm.. można flamastrem po koszulce napisać, albo faktycznie kartki z nickiem + identyfikator. Pierwszy pomysł zależy od jakości flamastra..głupio będzie wyglądać jak się spierze...albo co gorsza jak się zafarbuje.

Obrazek użytkownika DJCrovley
DJCrovley
wt., 22/03/2011 - 16:50

Z nadrukiem nicków się nie spieszymy - każdy powinien zrobić to we własnym zakresie, ale nie ma co szaleć przed Pyrkonem, bo jest Pyrkon :) Na Pyrkonie rozdawane są identyfikatory - myślę, że bez problemu starczą, żeby nas rozpoznać z nicka :)

Obrazek użytkownika Yog
Yog
wt., 22/03/2011 - 17:51

Jak pisałem wcześniej, moge się imionami na koszulkach zajać, chociaż mam problem, ponieważ Chaos i Demno farby juz nie mają. Szybki search w google nie dał zbyt obiecujących rezultatów. Ja na własnej koszulce napewno chce sobie w ten sposób namalować.

Dla tych co nie wiedzą, takie farby są trwałe. Nie schodzą po praniu.

Obrazek użytkownika roland
roland
wt., 22/03/2011 - 17:52

Nadruk tanim, acz sprawdzonym sposobem.

W paincie tudzież innym zaawansowanym programie graficznym piszemy nick przykładowo "roland", w odpowiednim rozmiarze. Drukujemy to na kartce a4, następnie wycinamy i spray'ujemy.

Obrazek użytkownika Zo
Zo
wt., 22/03/2011 - 20:44

Ja mam czarne farby do materiału jakby co:)

CZY WSZYSCY JUŻ SIĘ ZAREJESTROWALI NA STRONIE I KONWENCIE 2011? potrzebne jest to nie tyle do szybszej rejestracji co do przyznania zniżek i wydania akredytacji za darmo!
Zróbcie to proszę TERAZ

Aftar- nie ma Ciebie wśród osób zarejestrowanych na stronie.

Yogs edit:
Sprecyzuje tutaj, ze:
1. nalezy zarejestrować sie n stronie
2. standardowo potwierdzic rejestracje linkiem w e-mailu
3. zalogowac sie na stronie i w menu uzytkownika kliknac "Rejestracja na konwent "
4. sprawdzic dane i wyslac zgloszenie. od tego momentu osoby odpowiedzialne znajda cie w bazie i przyznaja wstęp

Obrazek użytkownika Aftar
Aftar
wt., 22/03/2011 - 21:04

ja założyłem konto, potwierdziłem je, są tam moje dane i nie mogę się zalogować wpisując dokładnie taki logi i hasło jak zakładałem i takie samo jak przychodzi w mailu potwierdzającym.

Jak chcę jeszcze raz konto założyć, to pisze, że takie konto już istnieje.

Dodaj nowy komentarz

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
CAPTCHA
Udowodnij, że nie jesteś złym botem.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.