Alibi, 17 maja 2010

17 maj 2010, poniedziałek 18:00

14 lat 8 tygodni temu
o 18:00

Alibi Club

Zdjęcia i filmy z tego spotkania:

Dodaj własne zdjęcia lub film.

Serdecznie zapraszamy!

Komentarze

Sposób wyświetlania komentarzy

Wybierz preferowany sposób wyświetlania komentarzy i kliknij "Zachowaj ustawienia", by wprowadzić zmiany.
Obrazek użytkownika Aureus
Aureus
wt., 11/05/2010 - 06:37

Już teraz informuję, że kilka zabłąkanych dusz zechciało zagrać w przyszłym tygodniu w Grę o Tron.
Pierwszeństwo mają osoby, które chciałyby zacząć grę między 17.15 a 18. Będę mógł wyjaśnić zasady. Poza mną potrzebne są jeszcze cztery osoby.

Obrazek użytkownika awek
awek
wt., 11/05/2010 - 10:04

Dwa tygodnie temu ktoś pożyczył Cytadelę od moich znajomych. Nie za bardzo pamiętam kto, ale proszę o kontakt.

Obrazek użytkownika DJCrovley
DJCrovley
wt., 11/05/2010 - 12:10

Ja sie chetnie na tego GoTa pisza

Obrazek użytkownika Sawira
Sawira
wt., 11/05/2010 - 12:22

Zgłaszam moją kandydaturę^^ na rozgrywkę w GOT, szczególnie iż proponowana godzina rozpoczęcia bardzo mi pasuje :). Jeżeli są miejsca wolne, to jedno zaklepuję.

Obrazek użytkownika Krwawisz
Krwawisz
wt., 11/05/2010 - 15:19

Ja tez bardzo chetnie zagram :) O ile znajdzie sie jeszcze miejsce

Obrazek użytkownika snoopski
snoopski
śr., 12/05/2010 - 10:54

Ja tez sie pisze, start o 18?

Obrazek użytkownika Aureus
Aureus
czw., 13/05/2010 - 06:38

Takoż mówię:
Koło 17.15 rozstawię grę i czekam do momentu, aż zbierze się czterech chętnych. Nie zastanawiajcie się więc, "czy znajdzie się jeszcze miejsce", tylko czem prędzej się wybierajcie : ).

Obrazek użytkownika Galus
Galus
sob., 15/05/2010 - 11:00

piszę się na 17:15 :]

Obrazek użytkownika theadam
theadam
sob., 15/05/2010 - 19:08

To ja będę 17.10 aby "skraść krzesło" ;P

Obrazek użytkownika spiderblazz
spiderblazz
Sun, 16/05/2010 - 11:37

Chętnych jest więcej niż miejsc przy GoT więc przyniosę mój egzemplarz gry. Start też ok. 17

Obrazek użytkownika Edrache
Edrache
Sun, 16/05/2010 - 20:45

Jutro będę około 20 ze znajomym, który BARDZO chciałby zagrać w Galaxy Truckera. Mógłby ktoś przynieść? Bardzo proszę :) Chetnie też pożyczę grę na tydzień.
A może ktoś jeszcze chciałby się przejść po Alibi na jakiś "klabing" - łażenie po pubach? :)

Obrazek użytkownika snoopski
snoopski
Sun, 16/05/2010 - 21:48

Eeee no to lipa, bo ja na pewno nie bede o 17 czy 17:15, ja z pracy dopiero wtedy wychodze..

Obrazek użytkownika awek
awek
Sun, 16/05/2010 - 21:52

Marek, no nie poznaje...klabing?? No, no ^^. Juz nawet do Strongholda ludzi nie zaciagasz, co sie z Toba stalo?? ;P Ponawiam prosbe o kontakt osoby, która pożyczała CYTADELE.

Obrazek użytkownika Edrache
Edrache
pon., 17/05/2010 - 00:20

Slawek, czytam Twojego posta 20 minut po polnocy. Wlasnie gramy w Strongholda :D

Obrazek użytkownika Demnogonis z pracy
Demnogonis z pracy
pon., 17/05/2010 - 09:06

Marku, nie dam rady przyniesc GT, za puzno o tym przeczytalem

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
pon., 17/05/2010 - 09:27

awek: To ja pożyczałem Cytadelę. Miałem nadzieję, że będziesz pamiętał, że to ja. ;) Wybacz za późną odpowiedź, dwa tygodnie miałem nieco wyrwane z życia, nie dałem rady tydzień temu wpaść do Alibi, tutaj też nie zaglądałem. Cytadelę mam ze sobą, dzisiaj znajdzie się na spotkaniu.

Obrazek użytkownika snoopski
snoopski
pon., 17/05/2010 - 11:23

Ja mogę zabrać swój egzemplarz Gry o Tron, ale najwczesniej moge wpaść z nim koło 17:30, bedzie ktos chetny? czy mam sobie darować?

Obrazek użytkownika awek
awek
pon., 17/05/2010 - 12:57

Rzabcio, z moja pamięcia to cieżko xD. Dzięki, że dałeś znać, na szczęście była w zaufanych rękach :) .

Obrazek użytkownika Nikoś
Nikoś
pon., 17/05/2010 - 13:11

Już zadeklarowane są dwa egzemplarze GoT, pewnie wystarczy, ale zawsze jeden więcej nie będzie przeszkadzał.

Dodaj nowy komentarz

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
CAPTCHA
Udowodnij, że nie jesteś złym botem.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.