kuba - sprawdziłem w instrukcji i jednak jest tak, jak mówiłem na początku. Po bitwie przegrywający musi wycofać swoje pozostałe jednostki do stolicy albo na pole z jedną ze swoich wież (nie na sąsiądujace pola).
podoba mi się ta zasada, pozwala lepiej bronić swoich budowli, stolica wydaje się jeszcze cięższa do zdobycia, a zawróconych do niej chłopów można użyć do podążania
właśnie ogarniam zdolności poszczególnych frakcji, żeby następnym razem mocniej z nich korzystać i ułożyć sobie bardziej świadomy plan
muszę też doczytać o co chodzi z tymi piratami, bo o ten aspekt nie zahaczyliśmy w trakcie gry, może następnym razem uda mi się wybudować łodzio-aligatora :)
zasady są bardzo przejrzyste, nie trzeba o nic dopytywać i pamiętać o jakiś wyjątkach, to zdecydowanie na plus
najmniej podoba mi się zagrywanie kart w bitwie, przewidywanie co kto może i będzie chciał zagrać, no i to liczenie, czy będę miał 11 czy jednak 12 siły, nie ogarniam takich rzeczy
ogólnie się podobało, z chęcią zasiądę więcej razy
Zarejestruj się aby stworzyć swój profil, otrzymywać powiadomienia o planowanych spotkaniach i móc dodawać własne.
Nie pamiętasz hasła? Prześlij je ponownie
Komentarze
Proponuję Heroes of Land, Air & Sea czyli 4X w świecie fantasy.
Start koło 18.30, czas gry 2-4 godzin (w zależności od ilości graczy).
zgłaszam się na ochotnika
kuba - sprawdziłem w instrukcji i jednak jest tak, jak mówiłem na początku. Po bitwie przegrywający musi wycofać swoje pozostałe jednostki do stolicy albo na pole z jedną ze swoich wież (nie na sąsiądujace pola).
podoba mi się ta zasada, pozwala lepiej bronić swoich budowli, stolica wydaje się jeszcze cięższa do zdobycia, a zawróconych do niej chłopów można użyć do podążania
właśnie ogarniam zdolności poszczególnych frakcji, żeby następnym razem mocniej z nich korzystać i ułożyć sobie bardziej świadomy plan
muszę też doczytać o co chodzi z tymi piratami, bo o ten aspekt nie zahaczyliśmy w trakcie gry, może następnym razem uda mi się wybudować łodzio-aligatora :)
zasady są bardzo przejrzyste, nie trzeba o nic dopytywać i pamiętać o jakiś wyjątkach, to zdecydowanie na plus
najmniej podoba mi się zagrywanie kart w bitwie, przewidywanie co kto może i będzie chciał zagrać, no i to liczenie, czy będę miał 11 czy jednak 12 siły, nie ogarniam takich rzeczy
ogólnie się podobało, z chęcią zasiądę więcej razy
Dodaj nowy komentarz